Subject: C-667/24
From: <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium", <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 4 Dec 2024 13:01:24 +0200

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked],
[email-masked], [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/528
Kohtuasja number: C-667/24
Vastuse kuupäev: 18.12.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: ebaõiglased tingimused tarbijalepingutes; ebaõiglaste
lepingutingimuste kohtulik kontroll; käendusleping; maksekäsund;
vastuväidete esitamise õigus; õigus tõhusale õiguskaitsevahendile
Õiguslikud vormid: direktiiv 93/13/EMÜ; EL põhiõiguste harta artikkel 47

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7901

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium